hoppning med loke:)

till allas stora förvåning fick jag rida loke i torsdags:D han brukar ju egentligen inte gå på våra lektioner men då det va många hästar som inte kunde gå på grund av vactination och hälta så hamnade jag på loke. väldigt roligt då jag bara ridit han en gång på två år och då red jag igång honom.

vi hade iafall hoppning. först red jag väldigt mesigt men sen insåg jag att den som skulle dö först på grund av dålig kondis va jag så då började jag rida lite bättre:)

det jag hade mest problem med var att hitta stödet i stigbyglarna, jag bara flaxade runt. annars gick det bra. det jag är missnöjd med är min insats. det va iafall väldigt roligt att få hoppa gamla favoritponnyn! har saknat honom väldigt mycket!:)



/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0