Torsdag

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem med maten. Efter maten ska jag plugga :( Har franska till imorrn, och sen svenska och matte till efter helgen nån gång. Och vid 6 tiden nån gång så ska jag och frida vara lite hurtiga och fara ut och springa :) Har ju cooper testet i vår så det är bland annat därför jag har börjat träna. "Träna". Tränar bara kondisen men även benen ;) :P

Orkar inte följa med elvira till surf idag då dom har uteritt, och jag har miljoner grejer jag måste göra innan helgen.

/Linnea


Kommentarer
Postat av: evelina

Sv: men den jag har nu är skritt så det så! man ser inte så lätt när det är miniatyr XD

2011-09-01 @ 17:05:58
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0