Nixon


Fick nixon i fredags, som jag ville och jag blev super glad :D
Vi började med att göra en väldigt svår men rolig övning, vi skulle komma i galopp på 3 galoppbommar med några språng mellan varje bom, och vi skulle galoppera över dom två första och sen trava över den sista. Sen skulle vi galoppera över den första, trava över den andra och galoppera över den tredje. Det låter inte så svårt men det var det, man fick verkligen förbereda långt i förväg. Gick inte bra alls i början och sen gick det lite bättre, blev inte helt nöjd men det gick iallafall bättre än i början :P

Sen hoppade vi, vi hoppade ett räcke och en oxer på en linje och mellan hindren skulle vi lägga en stor volt :) Det gick ganska bra, är nöjd iallafall :) Fast en gång så hoppade han av jättetidigt och då hängde jag inte med alls och höll på att ramla av :P Haha. Men satt kvar i sadeln iallafall.

Det var galet roligt att hoppa Nixon, även om jag inte ridit han så mycket förut :D

Laddar upp bilder sen!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0