5 sanningar

(Tidsinställt)

• För mindre än ett år sen var jag rädd för att hoppa. Vet inte när det gick över men det är iallafall borta nu :)

• Jag kommer gråta när vi går ut nian för jag älskar min klass så mycket!

• Jag har godisförbud. Har haft det sen nyår och har det till nyår :P Haha. Ett år. Är förvånad över att jag har klarat det så bra, är världens godisgris.

• Jag har väldigt lätt att fastna för utseendet hos hästar, och missar många fina hästar bara för att jag kollar på färgen osv... störande.

• Jag har INGEN ANING om vad jag ska gå för linje, har INGEN ANING om vad jag vill bli när jag blir stor. Jobbigt läge här.



/Linnea


Kommentarer
Postat av: elvira

klarat och klarat, du har väl ätit rätt mkt godis och sånt ändå:P

2011-09-04 @ 18:37:06
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: linnea

haha men jag trodde att jag inte ens skulle klara en månad så :P

2011-09-04 @ 18:52:14
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0