Halloween utklädnad

Ska börja dra mig mot sängen nu.. har sett på alvin och gänget 2 och wild child sen jag kom hem från surf, båda var helt okej men tror inte jag kommer se dom igen, iallafall inte i första taget :) Trodde dom skulle vara bättre :P Haha töntig jag är. Nä men nu ska jag iallafall lägga mig och soooova, lagomt efterlängtat kan jag säga.

Imorgon ska jag, Frida och kanske Linda och Lisa ta bussen till barnens hus och leta efter halloween utklädnader. Vi ska gå bus eller godis på söndag, tuffa tjejer :D Haha, vet inte ens om vi hittar till mariehem, vi får se vart vi hamnar ;)

/Linnea

Kommentarer
Postat av: elso

HAHA ring om ni åker vilse så guidar jag er!

2011-10-29 @ 16:49:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0