SOL SOL SOL

Absolut bästa skoldagen på hela året idag kan jag lova! :) Först städade vi skåpen, sen solade vi på svenskan, badade i älven på SOn, for hem och åt hemma och bytte om för jag badade med kläderna, vi tjejer körde nåt ritspel mot killarna på matten och vi vann överlägset!, spelade vattenbrännboll på idrotten som var SJUKT kul, och till sist hade vi musikquiz på musiken! Inte en enda jobbig sak på hela dagen! :D

Höll på att dö innan SOn, så det var otroligt skönt att bada även om det var galet kallt! Sen vattenbrännboll var ju inte heller helt fel :D Det är typ 30 grader här nu :P Tror jag ska gå ut och lägga mig i solen lite föressten ;)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0