Mer konfaridning

17/6 Dressyr, minns inte vad vi gjorde haha :P Tror vi jobbade på volterna men minns inte som sagt.

18/6 Långritt! :) Vi red ut i ungefär 2 timmar i skritt, trav och galopp. Det gick väldigt bra fast han var lite seg emellanåt :P Men han var fin ändå ;)

19/6 Vi hade körning och tömkörning :) Tömkörde Saras medryttarponny Lotus och körde Clicken :D Det var grymt roligt och lärde mig massor!

20/6 Dressyrtävling :) Vi red i grupper, jag skulle egentligen rida med Sara och Johanna men Sara var borta, så red med bara Johanna :) Det gick inte så bra för oss för dom höll på att lasta av en massa jord precis bredvid där vi red så Fjolliga Fjollar (även känd som Fjalar) ville inte gå på den delen av banan, och jag red efter Johanna så det blev lite stopp ibland :P Jag kom på 10 plats, inte så nöjd eftersom jag vet att vi kunde gjort det bättre.

Skriver om dom andra dagarna sen, ska ladda in bilder nu! :)

/Linnea


Kommentarer
Postat av: donkan

hej!

skulle vara kul om du tog dig tiden att läsa & kommentera detta inlägg. det tar max 2-3min.

följ mig gärna via bloglovin, så följer jag dig! :)

här är inlägget:

http://onlydomi.blogg.se/2011/june/tyckatyckatycka-ratt-fel.html#comment

2011-06-23 @ 20:01:48
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0