Puss på er

Satt och kollade igenom en massa gamla bilder och såg att jag hade rätt många på mig, Elvira och Johanna. Så jag tänkte lägga ut några :) MASSA minnen har vi tillsammans! ♥


Våran lilla "fjortistid" Haha sociala var vi ja

Sötnosar

Hahahha jaa vad ska man säga? :P

HAHAHHA "vet, the best a girl can get", "JÄVLA FÖRBANNADE SATANS VET, nu har jag slösat 80 SPÄNN helt i onödan!"

Jag, Elvira, Johanna

Johannas säng till vänster, Elviras säng i mitten och min säng till höger. NAJS!

"NEJ jag lovar det var inte jag som åt upp alla chips!!!!!" Haha, nejdå... ;) BUSTED

temaveckan ♥

temaveckan ♥ myshäst

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Alla tävlingar

< Graciös , HAHAHAH:] >

Tuffingar

Haha vi (ni) är inte direkt normala... men älskar er ändå :D


Kommentarer
Postat av: elvira

Haha! Kan ju inte direkt säga att jag gillar alla bilder som tillexempel rumpbilden, haha;) aj ser du min sönder skratchade armbåge? Men kommer inte ihåg vad jag hade gjort, säkert muren eller nått:p

2011-01-06 @ 17:53:22
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha ja :D :P

2011-01-06 @ 18:15:47
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHA ,ANDRA BILDEN NERIFRÅN ASSÅ ÅÅH AVLIDER<3

älskar er!

2011-01-06 @ 18:54:50
Postat av: elvira

Haha men när jag skulle göra farbror melker då och johanna satt i båten:p

2011-01-06 @ 21:24:54
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej igen^^

Undrar bara ifall du ville delta i min dagens blogg tävling i min blogg. Det skulle betyda väldigt mycket ifall du kunde vara med<3

Ha en underbar dag.

Varma kramar //A<3

2011-01-06 @ 23:49:56
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0