Hemma igen jag också

Haha jag har också åkt bil hela dagen :P Eller kanske inte hela dagen, vi åkte typ 1. Har varit en super helg! Har en massa fina (? HAHA!) bilder som jag kommer att visa sen. Vi har åkt skoter, åkt slalom, spelat kort, spelat andra spel, sett på film, fotat osv. Mycket roligt! (:

Imorgon ska vi som sagt följa med Johanna till hippo och kolla när hon tävlar. Vi ska filma och fota. Tänkte vara lite snäll med Elvira så att hon får fota Johanna den här gången så filmar jag ;) Blir det bra? :)

Nuuuu ska jag sova. Nä kanske inte än förresten. Känns som att klockan är 12 minst! Äh, ska upp tidigt imorrn så skit i att klockan är 7... godnatt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0