julklappshoppningen

igår va det ju julklappshoppning. hoppade kaktus 60 cm. det gick uruselt!

han va jätte seg och när jag red fulkommligt som en kratta hoppade han inte. kunde inte galoppera fram han ordentligt för det va sån liten yta på framhoppningen och han knappt hoppa fram han. jag red riktigt riktigt dåligt på framhoppningen så när jag kom in på banan gick det inte heller specielt bra men bättre. på banan lyssnade han iafall framot. jag är jätte förkyld och så va jag skittrött, han va seg och jag red dåligt så vi vägrade ut oss. rätt tråkigt men inte så mycket att göra åt. hoppas det går MYCKET BÄTTRE nästa år:)

vi va iallafall väldigt snygga. jag va super mario och kaktus min röda support typ:)



foto: http://yankhornline.blogg.se/



/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0