Torsdag


Bildbrist så bjuder på 2 halvgamla bilder som Sara fotat :)

Lite sådär smått dryg skoldag idag också. Blä, gillar verkligen inte vårat schema på onsdagar och torsdagar.

Efter skolan for jag hem och satt vid datorn ett tag, sen körde vi till surf. Elvira hade teori men jag följde med och fotade storhästarna lite som hade hoppning, och senare fotade jag minette när hon hoppade :)

Sen pratade vi lite med rebecka och vi fick 2 jobbdagar var nu i höst, eller det var typ bara september, oktober och lite av november tror jag. Jag ska jobba den 2 och 15 oktober, men vet inte vem jag ska jobba med än :) sen frågade vi även om praoen som vi har vecka 39, och vi ska praoa på surf igen :) :P Ska bli kul! :D

Men nu ska jag gå ner och springa lite på crosstrainern och sen duscha och gå och lägga mig. Fredag imorrn :D

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Minette

Blev det några bra bilder? :)

2011-08-26 @ 15:22:38
URL: http://surfryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0