Tomt

Känner mig tråkig som skriver om skolan hela tiden... men det händer absolut ingenting på hästfronten just nu för mig. Imorrn har elvira teori men funderar på att följa med ändå och bara få vara i stallet. Missar ju ridningen på fredag och nästa vecka har vi teori men då är vi båda två borta så då kan vi inte vara med på det. Så nästa gång jag rider igen är den 4 september, taggar galet mycket. Det är på islandshästarna :D

Vet inte om jag skrivit det förut men vi ska rida dom på onsdagar och söndagar, blir perfekt då vi märkte idag att onsdagar är väldigt dryga.


Där har ni vårat schema.

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Eftersom ponny har dressyr så hoppar ju storhästarna (eller hopp och hopp, det är väl för tidigt på terminen för att hoppa ordentligt) och jag tror att jag rider i gruppen samtidigt som Elviras. 18.10, right? Det skulle vara jättekul om du ville fota lite kanske :) Jag tror att fler skulle uppskatta det mycket också!

2011-08-24 @ 23:48:03
URL: http://almostpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0