Punkt 4

Våran "hemliga grej" som vi inte har berättat om tidigare är att vi har blivit medryttare på två islandshästar! :) Dom står väldigt nära där vi bor, jag har 1 km dit tror jag. När jag skrev det här inlägget så hade vi just varit och provridit dom, och det var underbart roligt säger jag bara! :D

Vi börjar den 1 september, och då kan vi ta lite bilder på hästarna och berätta mer om dom. I nuläget har vi inte bestämt vem som ska rida vilken häst men som tur är så verkar vi ha fastnat för olika ;) Jobbigt annars :P Men vi ska rida dom några gånger innan vi bestämmer oss helt. Sen kan vi ju alltid byta.

Hästarna heter iallafall Dropi och Örvar, Dropi är brun och Örvar är svart/mörkbrun :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0