Less redan

Första skoldagen avklarad och jag är redan så less så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. började halv 9 imorse och vi gick igenom lite saker, som sittplatser, språkval, elevens val, skåp och så. OCH JAG HAR UNDERSKÅP. Kul vaaa? Sista året och jag får underskåp, tack.

Och angående elevens val så fick vi inte ridning, eftersom det var för många som hade valt det som inte hade tagit det förut. Så tack för det också känner jag. Vi fick media istället men vi står på reservlistan, så hoppas nån hoppar av.

Haha ja som ni kanske märkt så är jag inte alltför glad just nu, så jag ska duscha och sen lägga mig i sängen med en påse brända mandlar och chips. Hehe.

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0