Ändring IGEN

Haha många ändringar nu..! :P

Idag så red vi ju ut med Camilla, och hon red först Maiga men sen så bytte vi så hon hade BJ och jag Maiga eftersom Maiga inte ville gå först i skogen. Så fick testa en ny häst, som dessutom är ny på surf :D Vi skrittade en ganska lång sväng i skogen, det var många stora vattenpölar där som hon absolut inte ville gå ner i, men efter lite övertalning så gav hon med sig! :)

Sen när vi kom tillbaka till surf så red vi lite på ridbanan, vi red "följa john" efter Camilla och jobbade med att få hästarna att gå i en lägre form och ställa och böja. Från början red vi på en volt och sen blev det en 8-volt :) Maiga var grymt fin! Hon gick i form i stort sett hela tiden, även i galoppen! Fast hon ville inte fatta höger galopp men ändå :P

Kände att jag passade bättre ihop med Maiga än BJ så jag frågade Camilla om det var nån som hyrde henne och det var det inte, så jag bytte :P Så nu ska jag rida henne i 2 dagar tror jag det blir :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0