nehe

igår fick vi en riktigt lite halv skruttig buss som skulle köra oss till hippo, den var väldigt trång och man kunde inte komma undan så att buss chaufören inte kunde se oss så det blev till att byta om på hippo.
så jag stressade ganska as mkt för att både kunna hinna att gå på toa och byta om och ändå komma ner i bra tid ifall vi skulle få välja hästar men nää suprise..

jag skulle inte rida =S

dom hade tydligen inget specielt schema för ridning och teroi bara att man inte har teori två ggr på rad så det vart ingen film på mej men på linnea vart det.

den har vi sett nu och jag har även filmat på tvn när jag red flaxman barbacka med mammas kamera, vart lite sämre kvalite än på min mobil men nu kan jag lägga till musik och så,..

film på det kmr sen! =P

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: mellan Tärnaby och Hemavan. :)

2010-10-13 @ 20:55:57
URL: http://jenniieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0