Hippo

Yes snart är det tisdag :D och tisdag betyder ridning och mamma ska filma oss så då blir det kul sen för att vi kan se själva vad vi behöver träna på :P om vi blir nöjda kommer det säkert filmer. Jag vet faktist inte vilken häst jag kommer få, dom jag hoppas på mest är silver star, pan apple, diana, zamigo eller typ kanske valle! Jag skulle inte tacka nej till sudden eller flaxman men tar hellre dom nån annan gång så att jag rider nån mer normalstor häst när mamma filmar :P skulle vilja testa Chelsea också men vet inte om hon är frisk? Hon står ju i "sjukstallet" som, så jag tror hon är halt eller nåt men hoppas att hon inte är det! :) hon är så himla fin!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Näää, rider på lördagar :D

Vet inte riktigt men om typ 3 veckor tror ja :) <3

2010-10-09 @ 08:11:33
URL: http://jponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0