filmtime

på tisdag ska vi ju rida på hippo och linneas mama ska filma,

jag har ju ridit flaxman nu typ 5,6 gånger på raken så egentligen kanske jag skulle testa nån annan men när anki ska filma skulle det va kul att rida flaxman för jag gillar ju ändå han så mkt och han är väldigt liten så jag borde passa på då medans jag får =P
för det är ju inte förren om ett år jag är tillbaks på hippo isåfall och då lär jag väl vuxit mer än vad jag skulle gjort på en vecka typ =P

annars skulle jag kanske vilja testa frodo tror jag =)

måste också rida zamigo nån gång till sen testa några fler men vet inte riktigt vilka, kanske

baloo
dixon
jackpot
onco
..

vet iafall att jag vill rida frodo och dixon =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0