Fabian

Yessss, är sjukt taggad på ridning imorrn!! :D Vi fick önska hästar och jag önskade 1. Hebel och 2. Star. Vi ska ha barbacka så jag hoppas på Hebel. Vi ska ha samma hästar nästa vecka så det blir nog sista gången jag rider Hebel. Visst jag gillar han men jag vill ändå rida andra också :) Som Princess och Tilda t.ex! Känner inte riktigt att det är nån ponny jag verkligen vill rida just nu på surf, jag längtar bara tills jag ska byta till storhäst. Knäppt va? Men jag har ju kollat ganska mycket på storhästlektionerna nu och Fabian är jättefiiiin! Så om han blir till salu kan ni gissa vem som är först till kvarn... Jag tänkte att nu ska jag verkligen satsa på ridningen och så, sen ska jag köpa han när han har stått typ 5-6 år på ridskolan, dom får ju inte stå så länge på ridskola så det blir bra :) Han är inte så stor heller, skulle gissa på 153-160 cm! :D


Han är såååå fin! ♥

Kommentarer
Postat av: klara

åå, vad roligt att höra ! de va ändå kanske 5 år sen minst jag var skötare på honom :) har hört från någon annan att han stått på surf (?) tror jag :) och där stod även wendy

2010-10-06 @ 21:15:57
URL: http://klaralevenstam.se
Postat av: Juliannicoline

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 13:44:07
URL: http://juliannicoline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0