Surprise surprise...


Jag fick gamgubben Fritz :D
Vi hade som sagt hoppning idag, vi fick göra rätt mycket! Först skulle vi hoppa en kombination, i trav. Det låg en bom framför båda hindren så vi fick inte galoppera. Fritz var astaggad och jag var inte riktigt beredd på det, så det blev galopp mellan. Så det blev jättekonstigt mot andra hindret och Fritz snubblade jättemycket! :( Sen gick det bättre.

Sen fick vi travhoppa lite mer, sen skulle vi hoppa en bana. Blandat trav, galopp, hinder och cavaletti. Det gick jättebra :D Fast vi tog det i trav där man fick galoppera om man ville men det funkade ju.

Sen skulle vi hoppa kombinationen igen fast allt i galopp, det gick super! Värsta hopphästen ju! :P Kändes som vi var en meter över hindren typ! Sötis ♥

Vill testa Fritz igen fast på en dressyrlektion :D Han blir ju extra pigg i hoppningen men jag vill visa dom andra att han kan vara pigg i dressyren också :) /Linnea

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det ska jag men det blir till somaren:D

2010-11-04 @ 19:21:46
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fick alla byta hästar?

Jag minns när jag hoppade med han på någon julhoppning och då hoppade han en meter över hindren bokstavligt talat.

Vi har också hoppning snart, längtar och då ska jag ha Fritz.:)

2010-11-04 @ 21:35:57
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0