Underbart

Ååååh värsta härliga dagen!!
Vi åkte till stallet vid 20 i 8 imorse, och började nästan direkt "jobba". Ashärligt att vara lediga från skolan men ändå ganska jobbigt :P Vi gjorde det här:

♥ Skura krubbor & vattenkoppar
♥ Smörja sadlar & träns
♥ Ta in hästarna
♥ Fotat & filmat
♥ Ätit & fikat
♥ Tog ner pamelas skylt (hon är såld nu! =( crap)
♥ Sopat
♥ Delat ut överbliven betfor
♥ Bytt vatten i hinkar
♥ Sett på när min mamma red

Och lite till som jag inte kommer på! =)
Egentligen skulle vi ju rida också, men dom skulle komma och hämta pamela så vi hann inte =( Men imorrn blire att ridaaaa! =D
Aja, nu ska jag sova så att jag orkar gå upp imorrn!
Stallet imorrn igen :D Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0