imorn är det hoppning med...

PIRRE PONKEN ♥

Hoppas det går bra och att inte skenar och bockar sönder. Men jag har ju haft han i hoppning typ 3 gånger innan iuförsej med ledare då men ändå jag har ju aldrig ramlat av han ändå så varf skulle jag göra det imorn..!?

..fast tänkt om jag inte får han. Det är ju inte säkert men man brukar ju oftast ha samma häst på förberedande hoppning som på själva hoppningen! Men vi får se.
Hoppas annars att jag får Kaktus eller kanske Relios för det är ju alltid kul att hoppa med småttingarna för då känns det mkt högre. synd bara att rimi är sjuk,...
Fast jag vill nog helre ha Kaktus för det var jätte jätte jätte länge sen jag red han och han blir ju så pigg i hoppning!!!

iafall piggare! =D

men vi får se vem jag får, och hur det går...
hörs imorn !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0