Bara 1 vecka kvar!!!!!!!!!

1 vecka kvar. Hjälp. Hjälp. Hjälp.
Måste göra iordning ett nytt "schema" åt mig...

Söndag: Läsa ut HP5
Måndag: Läsa HP6 + tvätta kläder + duscha
Tisdag: Läsa ut HP6 + tvätta ridskor & chappisar
Onsdag: Läsa HP7 + leta ordning på kläder
Torsdag: Läsa HP7 + packa + duscha
Fredag: Läsa ut HP7 + PACKA!
Lördag: duscha + Kolla igenom allt + SÖRGÅRDEEEN! ♥

Det schemat får det bli...
Lite stressigt men så får det bli!
Ska verkligen försöka läsa ut alla böckerna nu, läste 400 sidor idag så hoppas det funkar... ska verkligen försöka! :P Sen måste jag tvätta lite kläder också, och åka på affären... Det blir en stressig vecka som sagt. Men det ska nog funka. (:

Är verkligen astaggad, det ska bli så sjukt kul. Kommer gråta när det är slut. Om 2 veckor är det över... men nej, får inte tänka så! Ska iallafall göra mitt allra bästa på hopptävlingen, ska satsa på att komma 1a. Men räcker inte det får det väl bli så. Finns inget mer jag kan göra ;)

Hjälp. Får ont i magen när jag tänker på det. Av nervositet. Och stress.
Nu ska jag avstressa mig.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0