överaskad


blev smått suprised när jag såg att jag hade alexi idag:P johanna hade ju sagt att jag var för stor för henne men hon hade tydligen ändrat sej;)
det gick vä ändå ganska bra för alexi är ju ända alexi och jag hade aldrig ridit henne förr så därför är jag ganska nöjd.
galloppen gick sämst från början men det vart så konstigt ute på spåret men iafall tror jag att det skulle gå bättre ifall jag red henne igen för nu vet jag ju lite hur hon är:P
sista galoppen gick iafall mkt mkt bättre, då ställde jag mej upp från början och då vart hon mkt lugnare sen kunde jag sätta mej utan att det blev vant gallopp;):D

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Har du någongång varit på ett ridläger utomlands? Om inte, skulle du vilja göra något sådant? =)

2010-12-02 @ 21:07:27
URL: http://jossanamigo.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0