Nyår

Eftersom jag har sovit så gryymt dåligt den senaste veckan, eller aa egentligen månaden, så ska jag lägga mig tidigt ikväll. Har som mål att lägga mig 9 :P Kommer inte funka. Men, men måste lägga mig tidigt nu för att jag ska kunna vara vaken på nyår. Sjuuukt trött redan nu.
Haha, kan beskriva min förra nyår lite snabbt...

Kul, raketer, rebecca, ramla i liften (HAHAHAH), lårkaka, tomtebloss, fota, skoter, kortspel, sova, kallt, pommac.

Sjuuukt kul nyår det var hahha! Behöver jag ens nämna att jag och rebecca ramlade i liften... hahah tuuur att ingen såg oss! Rebecca typ tippade åt sidan och jag for bakåt så jag som hängde knäveck på liften och typ släpades med en bit x) Hahaha! Fick världens lårkaka!

Sen satt vi från 22 till 2 och spelade kort i stort sett varje kväll! Haha kul liv :P Klockan 10 i 12 på nyårsafton satt vi och spelade, och alla bah helt plötsligt "men hallå det är bara 10 minuter kvar!!!" och typ sprang omkring och hämtade raketer, pommac, klädde på sig osv. Haha.

Känner på mig att det här kommer bli en super nyår! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Asså förlåt om jag frågar mycket men kan du (linnea) prova skicka bilderna på mig och hebel till mig en gång??? :) ;)

2010-12-27 @ 20:54:34
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ska ni på nån julkurs? :)

2010-12-27 @ 20:55:08
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha det var så himla kul när vi trillade! haha det roligaste på hela nyår;)

2010-12-27 @ 22:51:55
Postat av: rebecca

oj glömde skriva mitt namn på den övre komentaren;)

2010-12-27 @ 22:52:34
URL: http://bbeccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0