Julpyntat

Har nyss städat och julpyntat rummet. Det tog ungefär 3 timmar att städa :P Var väldigt noggrann, dammsög i stort sett allt. Skrivbordet, sängen, fönstret (alltså fönsterbrädan), tavlor, mattan, lampan, tvn, datorn osv... och så klart golvet ;) Julpyntandet tog en halvtimme ungefär. Haha det blev lite mindre än vad Elvira har ;D Hon är galen!
Elvira, om du lägger upp bilder på ditt rum lägger jag upp på mitt ;)

Det blir inget surf idag. Det var nånting med Elviras kusiner så hon kunde inte :P Tråkigt men bra för mig för jag har typ 1000 sidor matte att plugga till imorrn... jippie. Men först ska jag duscha och se på hästtävling på tv. Gucci masters klockan 16.00 tror jag det var. På eurosport iallafall :)
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men har inte du nåt långzoom objektiv då? :P annars kan väl du fota :)

2010-12-05 @ 17:19:28
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: Evelina

Och elvira filmar väl ifall hon vill ;)

2010-12-05 @ 17:20:31
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: elvira

haha, men det är typ inte färdig pyntat, måste nästa köpa mer glitter:P

2010-12-05 @ 19:41:52
Postat av: Linnea

Haha du är helt sjuk :P

2010-12-06 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0