Framme

Linnea här igen! :P
Är sjuuukt trött nu, vi åkte ju halv 5 imorse. Sov till 7, sen kunde jag inte sova nå mer :P Vi kom fram typ 10 och då började vi elda i spisen och skruva på alla element. Det BEHÖVDES! Det var 5 minusgrader i stugan när vi kom hit... myyys. Nu är det typ 15 tror jag. Rebecca och dom skulle komma typ 10 ikväll :P Längtar tills dom kommer för jag har absolut ingenting att göra! Har varit ute och fotat lite men det blev inte så bra bilder i mörkret, sen höll jag på att förfrysa ^^ Haha. Imorgon ska vi troligtvis åka slalom. Eller skoter. :) Hoppas på skoter haha! Nä men det blir kul vad vi än gör.

Nu ska jag nog dra mig mot TVn och se om det finns nåt som är värt att se på :P Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det är privatryttare och ngn ridlärare.

2010-12-29 @ 20:17:40
URL: http://corpland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0