kaktuuuuuss

Hej!
har haft lite problem med datorn men i torsdags red jag iafall KAKTUS!

Det gick inte jätte bra, eftersom vi skulle trava med stivbyglar och sitta ner travade jag inte så snabbt för att jag inte skulle tappa dom och kände inte av att han var seg så när vi skulle galoppera gick det inte så jätte bra fast när jag väl fick in en galopp fattning galopperade han ändå hyfsat snabbt =P

skulle egentligen haft tilda men bytte med moa för hon hade kaktus och vi ville helre ha tvärtom =D

hoppas att jag har han på HOPPNINGENTORSDAG!!

tänkte att det skulle gå bra för han brukar ju oftast bli ganska pigg på hoppning men i torsdags så vägrade han på en upphöjd bom???   ..., 2ggr, frågetecken?   även fast han var hyfsat mkt framåt och så hade han ju travat över långsammare innan också men då skrittade han iafall över sen tog han galopp över några gånger också! =D =p

 

men hoppas, hoppas, hoppas, hoppas!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0