hippo hippo hippo hippo =D

Red på hippo idag! =D =p

var super kul även om vi bara hann rida i typ 20 minuter för dom skulle gå igenom några saker med dom nya och så typ =p
vi han iafall skritta trava och galoppera, hade FLAXMAN =D

när vi skulle bestämma hästar frågade jag iafall flaxman va aldeles för liten och hon ba nja kanske egentligen lite men aa du kan få rida han idag..
-JAA!
men sen när jag gick in till han såg jag att han var en liten plutt =P lite mindre än vad jag kom ihåg =P

det gick iafall jätte bra, han är så himla härlig och rolig att rida och rätt så pigg men han är jätte bra på att lyssna fast inte känslig och den oskumpigaste hästen jag nånsin suttit på!!
vi skulle kunna slängtrava utan att det känns som att det skumpar! Jag brukar alltid typ ha problem med stivbyglarna men han är typ världens skönaste häst!!!

Galet synd att han är lite för liten =(
fast ridläran sa faktist att jag kunde få rida han igen, =D även om jag inte tycker att jag rekomenderas åt han men skit samma han är så galet underbar att rida och

underbart

snäll

söt

allt..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0