Time for RIDNING

I brist på annat att göra ska jag bara skriva av mig lite.
Jag har ridit:

Kaktus √
Hebel √
Tilda √
Mirando √
Alexi
Princess √
Rimi
Relios
Snoopy √
Fritz √
Loke √
Diva
Pamela
Pirran √

Och det här är vad jag tycker om dom:

Kaktus: Gillar Kaktus väldigt mkt, han är rolig att rida för man vet inte om han ska vara seg eller någorlunda pigg. När han är seg så kan man alltid få han pigg.

Hebel: Gillade han jättemkt förut, inte så mycket nu. Han är rolig att rida för att han är så pigg.

Tilda: Min älskling! Väldigt kul att rida, är väldigt lätt att "styra" och är pigg.

Mirando: Inte en av favoriterna, han kastade ju av mig. Men ändå lite rolig att rida för man vet aldrig vad han hittar på.

Princess: Sist jag red henne var hon ganska "nervös" och ville inte gå ut på spåret. Sen halvskenade hon lite.

Snoopy: Har inte ridit han på jättelänge så vet inte riktigt.

Fritz: Gillar inte den gamla gubben, han är för seg för mig.

Loke: Loke är alltid kul att rida, en typisk drömhäst. Snäll och gör allt man säger åt han.

Pirran: Busigare häst finns inte! Väldigt söt, man vet aldrig vad han hittar på. Dock för liten för mig, men jag gillar han ändå.

Så. Nu ska vi åka om ca 10 minuter. /L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0