Linnea här

Taggar torsdag väääldigt mycket (som vanligt)!
Jag kommer ju få Kaktus, men Elvira är inte uppskriven på listan nu när vi har vikarie så hon får i stort sätt välja häst. Förra veckan när jag var borta så tog hon Relios eftersom Sandra inte var där, men den här veckan skulle hon vara där så Elvira får ta nån annan. Här är hästarna (som jag minns) som inte är uppskrivna:

Tilda
Princess
Alexi
Mirando
Pamela

Men om Jessica inte är där så är Diva också ledig. Och om Elvira tar Diva så byter jag till Tilda, men om typ Ebba är borta så kanske Elvira vill ha Pirran istället, och då tar jag Kaktus. Men om det bara finns crazy hästar kvar så ska jag byta till Tilda och Elvira får Kaktus =) Rörigt va? Fast det ska nog funka.

Hoppas vi får göra något roligt, som att göra volter och galoppera eller nåt annat! =) Taggar gryyyyyyyyyyymmmttttttt! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0