hippo surf hippo

Hääärligt, stallet hela veckan! Nästan.

Onsdag (imorrn): Följa med johanna till hippo
Torsdag: Ridning (teori)
Måndag: Följa med jozzi till hippo

Sånt gillas! =) Det ska bli kul att se Johanna rida, har inte följt med henne på minst ett år ju! Fast vi red ju tillsammans innan jul men jag har inte sett hennes ridgrupp på länge =)
Sen ska det bli kul att se Jozzi också eftersom jag bara har sett henne skritta typ =) Hon har ju bytt upp sig lite så det ska bli kul!! =)

Nu ska jag se om jag får över sörgårdenvideosarna till en "minnepinne" (elviras slang), det kommer nog inte funka för mig så får be pappa istället ;) Det ska bli kul imorgon att se på dom igen! =D Tror att jozzi har media också så hon vill kanske också se =)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0